loading...

تیم خبری

ما قصد داریم شما را با چندی از بهترین ردیاب ها آشنا کنیم پس در ادامه نیز با ما همراه باشید. درگاه سیمکارت و قابلیت اتصال به اینترنت ، سنسور شتاب سنج سه محوره و سنسورهای دماسنج و رطوبت سنج بخش دیگری

ما قصد داریم شما را با چندی از بهترین ردیاب ها آشنا کنیم پس در ادامه نیز با ما همراه باشید. درگاه سیمکارت و قابلیت اتصال به اینترنت ، سنسور شتاب سنج سه محوره و سنسورهای دماسنج و رطوبت سنج بخش دیگری از امکانات این دستگاه هستند و بازه عملکرد دستگاه کریوت بین ۰ تا ۹۵ درصد درجه رطوبت و دمای تا ۵۰ درجه سانتیگراد است. مزایای استفاده از ردیاب خودرو؛ چرا ردیاب خودرو بهترین گزینه برای بالا بردن امنیت خودرو است؟ یکی از دستگاه هایی است که قابل حمل و کاربردی است و برای پیدا کردن اتومبیل و موتورسیکلت خود در زمان فراموشی جای پارک و یا حتی در زمان سرقت بسیار مناسب است که در ادامه به بررسی و آَشنایی با این دستگاه کاربردی می پردازیم. این انتخاب متفاوت است. به گزارش مشرق، وب سایت پیام جی پی اس، با درک دغدغه افرادی که در صدد خرید ردیاب خودرو هستند، به راهنمایی این عزیزان پرداخته که چگونه از میان برندهای متعدد موجود در بازار در زمانی کوتاه بهترین تصمیم را گرفته و ردیابی مناسب برای خودروی خود انتخاب کنند. شرکتهای حملونقل از مدتها پیش با استفاده از ردیاب خودرو اطلاعات را در مورد مکانهای رانندگی و رفتار آنها جمعآوری میکنند؛ بنابراین بهعنوان یک فرد خصوصی شما میتوانید همین کار را برای ماشین نوجوان خود و یا ماشین همسر یا کارمند خود انجام دهید.

https://behtarinbarbari.ir/radyabeman/

نیکان جی پی اس، یکی از بزرگترین فروشگاههای ردیاب در ایران است. بااینحال، مزایای استفاده از ردیاب خودرو بسیار بیشتر از این موارد است. با استفاده از این ویژگی بلافاصله بعد از خروج خودرو از محدوده تعیینشده یک پیامک برای شما ارسال میشود. همچنین اطلاعاتی مانند ورود ضربه به خودرو یا تکان خوردن درب خودرو بلافاصله برای شما ارسال میشود. سارقان حرفهای تنها 8 ثانیه برای باز کردن درب خودرو زمان نیاز دارند. حتی اگر حرفهایترین دزدگیرها را روی ماشین خود نصبکرده باشید نمیتوانند در برابر این سارقان حرفهای مقاومت کنند. ردیابها میتوانند به صاحبان وسایل نقلیه کمک کنند تا از یکی از بزرگترین داراییهای خود را در برابر سارقین یا تحدیدات دیگر محافظت کنند. برخی از سیستم ها که دارای قابلیت آلارم بر روی ماشین هستند، به شرکت ای که آلارم بر روی آن تنظیم شده هشدار خواهد داد. این هشدارها میتوانند شامل مشکلات باتری خودرو بهعنوانمثال هشدار شارژ باتری کم است (شما میتوانید حداقل سطح ولتاژ باتری ردیاب خودرو را تنظیم کنید)، از دست دادن قدرت ردیاب شما (کسی آن را قطع کند) یا هنگامی که وسیله نقلیه شما بیهوده روشن است، شما میتوانید تنظیم کنید که پس از چند دقیقه بیکاری خودرو شما خاموش شود. 

GR90 نام جدیدترین محصول از ابزارهای امنیتی مورد استفاده برای خودروهای سواری سبک و سنگین است که با نصب بر روی دیاگ خودرو نیازی به سیم کشی نخواهد داشت. سپس بعد از وارد کردن اطلاعات شخصی خود می توانید خودروی خود را کنترل کنید. مسیریاب نصب شده بر روی خودروهای جدید نیز برای یافتن مسیر مناسب از اطلاعات سیستم GPS استفاده میکند. در این مقاله با مهمترین مزایای استفاده از ردیاب خودرو آشنا شدیم. • هیچ اطلاعاتی در ردیاب ذخیره نمیشود و تمام دادهها فورا به نرمافزاری که تعیین میکنید ارسال میشوند. مشاورین ما آماده پاسخوگی به تمام سوالات شما در خصوص خرید، نصب و راه اندازی دستگاه های ردیاب خودرو GP020A می باشند. اولین فاکتور در خرید ردیاب خوردو به طور قطع قیمت می باشد. زیرا علیرغم اینکه هر فردی می خواهد بهترین نوع ردیاب خودور را تهیه کند، اما توان مالی خرید آن را دارا نمی باشد. همچنین یک ردیاب خودرو باید درصورتی که ماشین روشن شود یا به آن ضربه یا حرکت مشکوکی وارد شود به صاحب خودرو هشدار دهد. بهترین ردیاب خودرو باید دارای قابلیت خاموش کردن خودرو و باز و بستن دربهای خودرو از راه دور باشد، اگر برای شما مهم است که بتوانید خودرو خود را از راه دور کنترل کنید ردیابی خریداری کنید که دارای این قابلیت باشد.

https://techno-sho.ir/uncategorized/%D9%87%D8%B1-%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%AF/

شرکت پیام جی پی اس با تاسیس وب سایت خود بزرگ ترین منبع اطلاعات مفید در زمینه جی پی اس و ردیاب خودرو را برای هموطنان عزیز گردآوری کرده است. نصب جی پی اس خودرو را بهتر است به یک نصاب حرفه ای و متخصص بسپارید. در جاهای مختلف ماشین معمولاً نصب این ردیاب صورت میگیرد و تغذیه آن به کمک برق ماشین است. ردیاب دیاگی IR90 ایران رهیاب یک انتخاب مناسب برای ناوگان خودروهای سیاسی، اورژانس و آتشنشانی است. آیا برای شما مهم است که خودروی خود را از راه دور کنترل کنید؟ شما میتوانید از طریق پیامک یا نرمافزار گوشی هوشمند خود بلافاصله خودرو را خاموشکنید و نگران دزدیده شدن آن نباشید. شاید شما فقط بخواهید یک سیستم هشدار در زمانی که ماشین شما به سرقت رفته است، داشته باشید شما میتوانید با استفاده از یک دستگاه ردیاب ماشین خوب یک منطقه خاص را تعریف کنید در صورتی که ماشین شما این منطقه را ترک کند، از طریق اس ام اس یا ایمیل به شما هشدار دهد. ردیاب آهنربایی دارای یک باتری داخلی می باشد که برق مورد نیاز خود را از این باتری دریافت می کند. مهمترین مزیت استفاده از ردیاب خودرو، امکان مکانیابی دقیق و لحظهای خودرو در هر شرایطی و در هر مکانی است.

sahim6 بازدید : 1816 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402 زمان : 10:27 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 3,886
  • بازدید سال : 16,838
  • بازدید کلی : 39,622