loading...

تیم خبری

ترکیب خدمات مسکونی از فردی به فرد دیگر در مراحل مختلف زندگی متفاوت است. خرید ست اتاق خواب با تمام اجزا الزامی نیست و بهتر است اجزای آن را با توجه به نیاز، فضای خالی و بودجه انتخاب کنید.خرید تخت مناسب


ترکیب خدمات مسکونی از فردی به فرد دیگر در مراحل مختلف زندگی متفاوت است. خرید ست اتاق خواب با تمام اجزا الزامی نیست و بهتر است اجزای آن را با توجه به نیاز، فضای خالی و بودجه انتخاب کنید.

خرید تخت مناسب تاثیر مستقیمی بر کیفیت خواب و پیشرفت کلی زندگی ما دارد. ویژگی های یک محصول خواب راحت بسیار مهم است تا افراد بتوانند روزهای پر استرس خود را با استراحت و خواب عمیق پشت سر بگذارند.

بخش های اساسی و مهم سرویس خواب

قسمت های سرویس خواب افراد در مراحل مختلف زندگی متفاوت است. خرید سرویس خواب با تمام قطعات الزامی نیست و بهتر است با توجه به نیاز، فضای خالی و بودجه انتخاب قطعات را افزایش دهید.

سرویس خواب بزرگسالان: تخت، میز، میز آرایش، میز آرایش و کمد

ست اتاق خواب نوجوان: تخت، کامپیوتر یا میز آرایش و کابینت

سرویس خواب نوزاد: تخت دونفره، نمایشگر، کمد لباس و قفسه

انواع چوب و مواد اولیه تخت

چوب طبیعی، تخته سه لا، پارچه و فلز مواد رایج برای ساخت سرویس خواب هستند.

در میان مواد اولیه ای که برای ساخت چارچوب تخت استفاده می شود، چوب خالص بسیار گران است. همچنین نگهداری آن نیازمند بیشترین زمان و توجه است. بنابراین، ام دی اف به عنوان یک جایگزین اقتصادی در هنگام انتخاب فریم تخت چوبی بسیار محبوب است.

1. روکش ام دی اف (MDF)

آنها اغلب برای اتاق خواب های جمع و جور و کوچک طراحی می شوند و هدف از ساخت چنین محصولاتی ساخت جعبه های تخت و آزاد کردن فضا برای وسایل است. البته لازم به ذکر است که این محصولات عمر کوتاه تری نسبت به تخت های چوبی دارند و معمولا از نظر بصری کمتر از محصولات چوبی جذابیت دارند.

2. پارچه

تخت های روکش به اتاق خواب شما حس انحطاط و راحتی می دهد. یک تخته سر تخت برای کسانی که دوست دارند در رختخواب بنشینند و مطالعه کنند عالی است. گزینه های پارچه از مواد طبیعی مانند پنبه و کتان تا الیاف مصنوعی مانند پلی استر متغیر است. فریم های تخت با روکش های پارچه ای نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. بنابراین، هنگام بررسی این گزینه باید در نظر گرفته شود.

صاحبان حیوانات خانگی از فریم های پارچه ای اجتناب می کنند زیرا آنها موهای شل را جمع می کنند.

3. یوگوچ

تخت‌خواب‌های چوبی به دلیل استحکام و دوام خود شناخته شده‌اند و انتخابی محبوب برای بسیاری هستند. تخت های چوبی در سبک ها و روکش های بی شماری از جمله بلوط جامد، کاج، خاکستر لاستیکی و چوب ماهون ساخته می شوند.

4. هزینه بالای سرویس خواب چوبی بزرگترین چالش برای مشتریان با بودجه است.

5. متالیک

فریم های تخت فلزی بدون شک مستحکم و مستحکم هستند و حتی یک فریم تخت فلزی معمولی نیز مستعد آسیب نیست. آنها بادوام، طولانی مدت و مقرون به صرفه هستند.

این نوع تخت در مکان های شلوغ مانند بیمارستان ها، خوابگاه ها و خوابگاه های دانشجویی کاربرد فراوانی دارد.

اندازه تخت

قبل از اینکه طرح تخت را انتخاب کنید، باید بدانید که چه اندازه تخت چوبی می خواهید. اندازه تخت بر اساس دو عامل مهم است: اندازه اتاق شما و تعداد افرادی که در آن می خوابند. بنابراین، اگر اتاق شما کوچک است، نمی توانید اندازه بزرگ را انتخاب کنید. زیرا در این صورت تخت فضای کمتری برای جابجایی سایر اثاثیه شما باقی می گذارد. به طور مشابه، یک تخت کوچک در یک اتاق خواب بزرگ، نامناسب به نظر می رسد. همچنین وقتی دو یا سه نفر در تخت می خوابند، نمی توانید تخت کوچکی انتخاب کنید. بنابراین، اندازه تخت شما با توجه به اندازه اتاق شما و تعداد افرادی که در آن می خوابند تعیین می شود. با توجه به این عوامل، می توانید یکی از این اندازه های تخت را انتخاب کنید:

تخت یک نفره

یک تخت یک نفره برای خواب یک نفر طراحی شده است. زمانی عالی است که از آن فقط در اتاق مهمان یا اتاق کودک بزرگسال خود استفاده می کنید.

تخت کوئین سایز

تخت های کوئین تخت های استانداردی هستند که برای اتاق خواب های متوسط ​​طراحی شده اند. آنها برای خواب دو نفر طراحی شده اند.

یک تخت سلطنتی

تخت های کینگ برای اتاق خواب های بزرگ ایده آل هستند. اندازه بزرگ آنها برای زوج هایی که فضای بیشتری روی تخت خود می خواهند بسیار مناسب است.

سرویس خواب کودک

تخت برای اتاق نوزاد یا کودک نوپا شما است. این به آنها فضای خواب مستقل، راحت و آرامی می دهد.

تخت برای خواب

تخت خوابگاه ها دارای دو تخت دو طبقه می باشد. این تخت ها باعث صرفه جویی در فضا می شوند، بنابراین دو تخت فضای یک تخت را اشغال می کنند. آنها عمدتاً برای دو خواهر و برادر هستند که در یک اتاق می خوابند.
https://aftabnews.ir/fa/news/899852/%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%82%DB%8C%D9%85-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D9%88-%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D9%84%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C
یک نوع تخت چوبی

هنگامی که اندازه تخت مورد نظر خود را تعیین کردید، باید تصمیم بگیرید که چه نوع تخت چوبی می خواهید. انواع اصلی تخت های چوبی موجود عبارتند از:

مبل تخت خواب شو تاشو

این تخت خواب های چند منظوره مدرن می توانند مبل و تخت با فشار یک دکمه یا اهرم باشند. این تخت های کم مصرف برای اتاق نشیمن، استودیو و اتاق نشیمن مناسب هستند.

تخت مهمان

تخت مهمان یک تخت یک نفره با تشک دوم است که کاملا زیر صندوق عقب قرار می گیرد. این به شما این امکان را می دهد که از آن به عنوان یک تخت در یک روز عادی استفاده کنید و به راحتی تشک اضافی را هنگام ورود مهمانان جدا کنید.

این تخت دارای پایه های فنری است که به تشک اضافی اجازه می دهد تا با تخت اصلی بالا رفته و تراز شود. در صورت تمایل می توانید از تشک یک نفره به تشک دو نفره بسط دهید.

خرید محصولات خواب با کیفیت را انتخاب کنید.

خرید اتاق خواب یکی از نیازهای اساسی خانه و اتاق خواب است و معمولا برای استفاده طولانی مدت خریداری می شود.تطابق صنعت تانیل (tanilchoob.com) با استاندارد جهانی به معنای کیفیت و ایمنی محصول است. این استانداردها شامل مواد مورد استفاده، فرآیندهای تولید و جنبه های حفاظت از سلامت می باشد. تنوع رنگ ها و طرح ها این امکان را فراهم می کند تا محصولاتی متناسب با اقلام داخلی را به عنوان یکی از ویژگی های مورد علاقه انتخاب کنید. برند تانیل چوب متعهد به ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشد.

sahim6 بازدید : 28 یکشنبه 05 فروردین 1403 زمان : 20:54 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 188
  • بازدید ماه : 1,180
  • بازدید سال : 18,090
  • بازدید کلی : 40,874