loading...

تیم خبری

متن آهنگ کسری زاهدی توبه کردم که دلم را به دلت هدیه کنم ﺗﻮﺑﻪ ﻛﺮدم ﻛﻪ دﻟﺖ را ﺑﻪ دﻟﻢ راه ﻧﺪﻫﻢای دل دﻳﻮاﻧﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﻰ ﺧﺎﻧﻪﺗﻮﺑﻪ ﻛﺮدم ﻛﺴﻰ ﻣﺤﺮم ﻗﻠﺒﻢ ﻧﺸﻮدای دل دﻳﻮاﻧﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﻰ ﺧﺎﻧﻪﺗﻮﺑﻪ ﻛﺮدم ﻛﻪ دﻟﻢ را ﺑﻪ دﻟﺖ ﻫﺪﻳ

متن آهنگ کسری زاهدی توبه کردم که دلم را به دلت هدیه کنم

ﺗﻮﺑﻪ ﻛﺮدم ﻛﻪ دﻟﺖ را ﺑﻪ دﻟﻢ راه ﻧﺪﻫﻢ
ای دل دﻳﻮاﻧﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﻰ ﺧﺎﻧﻪ
ﺗﻮﺑﻪ ﻛﺮدم ﻛﺴﻰ ﻣﺤﺮم ﻗﻠﺒﻢ ﻧﺸﻮد
ای دل دﻳﻮاﻧﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﻰ ﺧﺎﻧﻪ
ﺗﻮﺑﻪ ﻛﺮدم ﻛﻪ دﻟﻢ را ﺑﻪ دﻟﺖ ﻫﺪﻳﻪ ﻛﻨﻢ
ﺑﻪ ﺗﻮ ﻣﻦ ﺗﻜﻴﻪ ﻛﻨﻢ ﻳﺎ ﺑﻪ ﻫﺮ ﺑﻬﺎﻧﻪ ای ﺑﺮای ﺗﻮ ﮔﺮﻳﻪ ﻛﻨﻢ
از دﻟﻰ ﻛﻪ ﺑﻪ اﻣﺎﻧﺖ ﺑﻪ ﺗﻮ دادم ﭼﻪ ﺧﺒﺮ
از ﻧﮕﺎﻫﺖ ﭼﻪ ﺧﺒﺮ ﻣﺎﻧﺪه ام ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﺑﺎ اﻳﻦ ﻫﻤﻪ روﻳﺎ ﭼﻪ ﻛﻨﻢ
دﻟﺒﺮ ﺗﻮ ﮔﻠﻰ ﺟﺎﻧﻢ ﮔﻞ رﻓﺘﻪ ز دﺳﺘﺎﻧﻢ
ﻋﺸﻖ ﺗﻮ دروﻏﻰ ﺑﻮد ﻣﻴﺪاﻧﻰ و ﻣﻴﺪاﻧﻢ
دﻟﺒﺮ ﺗﻮ ﮔﻠﻰ ﺟﺎﻧﻢ ﮔﻞ رﻓﺘﻪ ز دﺳﺘﺎﻧﻢ
ﻋﺸﻖ ﺗﻮ دروﻏﻰ ﺑﻮد ﻣﻴﺪاﻧﻰ و ﻣﻴﺪاﻧﻢ
ﺑﻰ وﻓﺎ ﺑﺎران زده ﺑﺎران زده ﺟﺎی ﺗﻮ ﺧﺎﻟﻰ
ﺗﻮﺑﻪ ام را ﺑﺸﻜﻨﻢ ﻳﺎ ﻧﺸﻜﻨﻢ ﻋﺸﻖ ﻣﺤﺎﻟﻰ
رﻓﺘﻰ و ﻋﻄﺮ ﺗﻮ ﻣﺎﻧﺪه اﻳﻦ ﺣﻮاﻟﻰ
ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﺑﺎ ﻫﺮ ﻧﻔﺲ ای ﻫﻢ ﻧﻔﺲ آرام ﻧﺪارم
از دﻟﺖ دل ﺑﻜﻨﻢ ﻳﺎ ﻧﻜﻨﻢ دار و ﻧﺪارم
ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮدی در دل ﺗﻮ ﺟﺎن ﻧﺪارم
ﺗﻮﺑﻪ ﻛﺮدم ﻛﻪ دﻟﻢ را ﺑﻪ دﻟﺖ ﻫﺪﻳﻪ ﻛﻨﻢ
ﺑﻪ ﺗﻮ ﻣﻦ ﺗﻜﻴﻪ ﻛﻨﻢ ﻳﺎ ﺑﻪ ﻫﺮ ﺑﻬﺎﻧﻪ ای ﺑﺮای ﺗﻮ ﮔﺮﻳﻪ ﻛﻨﻢ
از دﻟﻰ ﻛﻪ ﺑﻪ اﻣﺎﻧﺖ ﺑﻪ ﺗﻮ دادم ﭼﻪ ﺧﺒﺮ
از ﻧﮕﺎﻫﺖ ﭼﻪ ﺧﺒﺮ ﻣﺎﻧﺪه ام ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﺑﺎ اﻳﻦ ﻫﻤﻪ روﻳﺎ ﭼﻪ ﻛﻨﻢ
دﻟﺒﺮ ﺗﻮ ﮔﻠﻰ ﺟﺎﻧﻢ ﮔﻞ رﻓﺘﻪ ز دﺳﺘﺎﻧﻢ
ﻋﺸﻖ ﺗﻮ دروﻏﻰ ﺑﻮد ﻣﻴﺪاﻧﻰ و ﻣﻴﺪاﻧﻢ
دﻟﺒﺮ ﺗﻮ ﮔﻠﻰ ﺟﺎﻧﻢ ﮔﻞ رﻓﺘﻪ ز دﺳﺘﺎﻧﻢ
ﻋﺸﻖ ﺗﻮ دروﻏﻰ ﺑﻮد ﻣﻴﺪاﻧﻰ و ﻣﻴﺪاﻧﻢ

 آهنگ جدید کسری زاهدی به نام «توبه کردم که دلم را به دلت هدیه کنم»

sahim6 بازدید : 41 یکشنبه 24 دی 1402 زمان : 7:54 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 121
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 299
  • بازدید ماه : 1,291
  • بازدید سال : 18,201
  • بازدید کلی : 40,985