loading...

تیم خبری

شلنگ شستشوی صنعتی یکی از مهم ترین دستگاه های کارواش های صنعتی به شمار می رود که به لطف قابلیت های منحصر به فرد خود کارهای شستشو و نظافت را با کارایی و سرعت بیشتری انجام می دهد. این محصول از استحکام بس


شلنگ شستشوی صنعتی یکی از مهم ترین دستگاه های کارواش های صنعتی به شمار می رود که به لطف قابلیت های منحصر به فرد خود کارهای شستشو و نظافت را با کارایی و سرعت بیشتری انجام می دهد. این محصول از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و در دسته شیلنگ های فشار قوی قرار می گیرد. سپس اطلاعات بیشتری در مورد این محصول و انواع آن در اختیار شما قرار خواهیم داد.

انواع شیلنگ صنعتی برای شستشوی خودرو

لوله های صنعتی در قطرهای مختلف تولید و به فروش می رسند. اما رایج ترین انواع آنها شامل قطر 3.8 - 16.5 - 1.4 اینچ است. این محصولات برای نظافت و شستشوی خودروها، محیط های صنعتی مانند کارخانه ها و یا شستشوی تجهیزات مختلف صنعتی کاربرد دارند.

به طور خاص در کارواش های صنعتی از انواع شیلنگ ها در جنس ها، قطرها، طول ها و ... استفاده می شود. اما به طور کلی می توان این محصولات را به دو نوع دو درز و شیلنگ کارواش عمومی تقسیم کرد. نوع دو لایه از بهترین متریال ساخته شده و کیفیت و دوام بسیار خوبی دارد. بنابراین بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند این محصول را خریداری کنند.

نکات مهم در خرید شیلنگ کارواش

شیلنگ های کارواش کاربردهای زیادی دارند و در طول روز مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها نیز در معرض فشار بالای آب بوده و دچار سایش می شوند. بنابراین اگر از سلامت و استحکام کافی برخوردار نباشند پس از مدت کوتاهی آسیب دیده و نیاز به تعمیر یا تعویض دارند.

شما باید با خرید شیلنگ های باکیفیت و مناسب از هزینه های احتمالی مرتبط با تعمیر و تعویض این محصولات جلوگیری کنید. برای این منظور لازم است در هنگام خرید به نکات خاصی توجه شود. برخی از این نکات عبارتند از:

به طول شلنگ توجه کنید

ابتدا باید طول کارواش یا ناحیه ای که از شلنگ استفاده می کنید را به دقت اندازه بگیرید و بررسی کنید که چند متر شلنگ برای شما مناسب است. اکثر شیلنگ های کارواش صنعتی موجود در بازار در طول های 10 تا 30 فوت به فروش می رسند.

به فشار آب خارج شده توجه کنید.

شیری که خریداری می کنید باید با کلاس کارواش و فشار آب آن سازگار باشد. در غیر این صورت نمی تواند چنین فشاری را تحمل کند و عملکرد خوبی نخواهد داشت.

به قطر شلنگ دقت کنید.

قطر شیلنگ کارواش صنعتی موضوع مهمی است که در انتخاب باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. این ویژگی به عوامل مختلفی مانند بار خروجی ماشین لباسشویی، طول شلنگ، دبی آب خروجی، دبی آب ورودی، ارتفاع استفاده از ماشین لباسشویی و غیره بستگی دارد. https://chikav.ir/1402/12/12/types-of-industrial-car-wash-hose/

به عنوان مثال اگر از دستگاهی با فشار آب کمتر از 200 بار و خروجی 20 لیتر در دقیقه در کارواش خود استفاده می کنید، قطر تیوپی که باید خریداری کنید باید 8 میلی متر باشد.

مصالح ساختمانی

این محصولات معمولا از پلاستیک یا فولاد ساخته می شوند. نوع پلاستیک آن بسیار نرم، انعطاف پذیر و سبک وزن است. با این حال، آنها در محیط های بتنی سریعتر از انواع فولادی سایش دارند.

در عوض، شیلنگ های فولادی بسیار بادوام هستند و پاره نمی شوند و آسیب نمی بینند. برخلاف تصور اکثر مردم، این مدل های شلنگ بسیار انعطاف پذیرتر از انواع پلاستیکی هستند.

به ویژگی ها توجه کنید

آخرین چیزی که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد، ویژگی ها و ویژگی های خاص شلنگ است. به عنوان مثال، ویژگی های زیر را در نظر بگیرید:

اثرات مقاومتی

مقاومت در برابر خوردگی

مقاومت در برابر دما و فشار بالا

با قطر داخلی زیاد و قابلیت پخش بخار

قیمت شیلنگ کارواش

همانطور که می دانید به دلیل تورم و جریمه ها، قیمت تمام محصولات صنعتی در کشور ما بسیار ناپایدار است و هر از چند گاهی تغییر می کند. بنابراین نمی توان مقدار ثابت و واضحی از این محصول را اعلام کرد.

به طور کلی باید بدانید که عوامل زیادی می توانند بر قیمت این محصول تاثیر بگذارند؛ به عنوان مثال، یک شیلنگ دوشاخه کارواش بیشتر از یک شلنگ معمولی هزینه دارد. علاوه بر این عواملی مانند برند و سازنده، تامین کننده، طول و قطر شیلنگ و ... بیشترین تاثیر را در قیمت خواهند داشت، البته عاقلانه ترین کار این است که برای اطلاع از قیمت این محصول با مراکز فروش معتبر و مطمئن تماس بگیرید.

sahim6 بازدید : 62 پنجشنبه 17 اسفند 1402 زمان : 10:47 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 177
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 745
  • بازدید ماه : 495
  • بازدید سال : 17,405
  • بازدید کلی : 40,189