loading...

تیم خبری

می توانید برنامه را بر روی ۴۸ ساعت قرار دهید که به منزله آبیاری در هر دو روز یکبار است. این شیر تایمر دار قابلیت اجرای 16 برنامه مجزا را دارد. در اینجا میخواهیم درباره تیمر آبیاری و همچنین تایمر آبیار

می توانید برنامه را بر روی ۴۸ ساعت قرار دهید که به منزله آبیاری در هر دو روز یکبار است. این شیر تایمر دار قابلیت اجرای 16 برنامه مجزا را دارد. در اینجا میخواهیم درباره تیمر آبیاری و همچنین تایمر آبیاری مشهد صحبت کنیم.یکی از ابزار های مفید در جهت استفاده صحیح آب تایمر آبیاری باغ است که با توجه به کمبود آب در جهان بسیار وسیله ارزنده ای است.تایمر آبیاری ایرانی یا همان شیر آب تایمر دار وسیله ای است که به شیر آب متصل میشود و میتوان تنظیماتی انجام داد که در روز چه تایم و چه اندازه آب برای ابیاری مصرف کنیم.اندازه این دستگاه کوچک است به اندازه کف دست می باشد و انرژی خود را با یک باتری کتابی یا دو عدد باتری قلمی تامین می کند. باتری ها در تایمر آبیاری ممکن است هر سه یا چهار ماه، ضعیف شوند و باید آنها را تعویض کنید. جهت طول عمر بیشتر پمپ باید از قطع و وصل کردن دستگاه به طور مکرر پرهیز شود. از تابلو برق جهت حفاظت از سیستم مه پاش و همچنین جهت کنترل عملکرد سیستم مه پاش از تابلو برق استفاده می شود.

با استفاده از سیستم مه پاش می توان سطح رطوبت و دما را در گلخانه در اندازه دلخواه کنترل کرد. از این نوع سیستم که با نام هایی نظیر سیستم رطوبت سازی یاد می شود به عنوان یک ابزار مؤثر و کارا در جهت خنک کردن و فراهم آوردن رطوبت مورد نیاز صنایع مختلف استفاده می شود. مرغداری ها مکانهایی هستند که به خاطر فضای زیادی که دارند همیشه بحث کنترل دما و رطوبت آن ها یک مسئله خیلی مهمی است. با استفاده از ارسال پیامک و یا با استفاده از اپلیکیشن طراحی شده میتوانید سیستم را کترل نمایید همچنین میتوانید به صورت روزانه و هفتگی و ماهانه به دستگاه برنامه داده و بصورت خودکار آبیاری فضای سبز شما انجام میدهد و یا دستگاه ها و وسایل متصل به دستگاه را طبق برنامه ای که داده اید روشن و خاموش نماید و آنها را طبق برنامه ای که داده اید کنترل نماید. این مدت زمان با توجه به نوع گیاهان و نیاز آنها به آبیاری تنظیم میشود؛ مثلاً هر ۱۰ دقیقه یا ۵ دقیقه یک بار، آبیاری انجام شود.

https://abniro.com/product/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B4-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1/

مشغله زندگی ماشینی شاید دیگر فرصت صرف زمان جهت آبیاری یک باغچه، گلدانهای باغ ویلای شما را که هر چند روز یک بار نیاز به اب دارد نمی دهد. با تایمر دیجیتال برق میتوان یک پمپ آب را در یک زمین کشاورزی و یا در یک باغ در ساعت معین روشن کرد و در ساعت معین خاموش کرد. برای مواردی که امکان اتصال آن به صورت مستقیم به شیر آب یا منبع آب وجود دارد می توانید از تپ تایمر ها (tap timers) استفاده کنید. شیر تایمر دیجیتال روتکس ROTEX دارای قابلیت برنامه ریزی برای آبیاری منظم گیاهان شماست. شیر آب تایمردار با قابلیت برنامه ریزی جهت آبدهی اتوماتیک در زمان و مقدار تعیین شده.یعنی شما با استفاده از این دستگاه دیجیتال باعث میشوید پروسه آبیاری بصورت خودکار انجام گیرد. فرکانس آبیاری، به برنامه تکرار شدنی آبیاری گل ها گفته می شود. تایمر ابیاری باتری خور:این نوع تایمر ها باتری میخورند یا یک باتری کتابی یا دو عدد باتری قلمی که انرژی خود را از آن ها تامین می کنند.تایمر های باتری خور بر روی شیر آب نصب می شوند.این نوع تایمر ها به دو دسته دیجیتالی و مکانیکی تقسیم میشوند.از برند های معروف و کاربردی تایمر های باتری خور دیجیتال میتوان به دو برند تایمر آمیکو رین و تایمر ایران دریپ اشاره کرد و از برند های پر استقبال و کاربردی تایمر ابیاری باتری خور از نوع مکانیکی می توان به دو برند بهکو و آکوا نام برد که به تک کاناله و چند کاناله تقسیم میشوند.

یا در نمونه دیگر یک گاوداری یا مرغداری را در نظر بگیرید. کارایی سیستم مه پاش مرغداری به عوامل مختلفی بستگی دارد. در زمانهای ویژه نیاز است که چراغهای سولهی گاوداری و مرغداری روشن و یا خاموش شود. همچنین از پمپ کارواش فشار بالا اینتر پمپ برای تمیز کردن انواع سطوح در صنایع مختلف، کشتی ها، لوله ها، و همچنین برای برداشتن، برش و حذف بتن، آسفالت و رنگ از سطوح سنگ، سیمان یا فلز و برای برش مواد جامد استفاده می شود. این پمپ کارواش خانگی, عموما تک فاز می باشد و مصرف آب پایینی دارد. اگر به صرفه جویی و کاهش میزان مصرف آب و رعایت الگوی مصرفی اهمیت میدهید. پرورش گلها و گیاهان و درختچه ها مورد علاقه اکثریت افراد میباشد منتها نگهداری از آنها نیازمند رعایت شرایطی میباشد که یکی از شرایط آبدهی منظم است و پیش نیازاین شرط صرف زمان و حافظه است. اگر مکان مورد نظر در اکثر روزهای سال آفتابی است می توانید از انواع خورشیدی هم استفاده کنید. فرض کنید که یک انبار یا اتاق نگهبانی یا یک کارخانه و شرکت نیاز به این دارد که در ساعت مشخص یک لامپ کممصرف در درون بخشی از آن روشن و خاموش شود تا این را به بیننده ( مثلا دزد بیرون از ساختمان ) بقبولاند که نگهبان یا شخصی درون ساختمان است.

sahim6 بازدید : 82 سه شنبه 23 فروردین 1401 زمان : 19:32 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 368
  • بازدید ماه : 1,360
  • بازدید سال : 18,270
  • بازدید کلی : 41,054