loading...

تیم خبری

بسیاری از امکانات محصولات حسابداری، مانند سیستم انبارداری برای فروشگاه ها و کسب و کارهایی که سیستم ارسال کالا دارند مناسب است. از میان بیشمار نرم افزار حسابداری، بهترین نرم افزار حسابداری کدام است؟ زی


بسیاری از امکانات محصولات حسابداری، مانند سیستم انبارداری برای فروشگاه ها و کسب و کارهایی که سیستم ارسال کالا دارند مناسب است. از میان بیشمار نرم افزار حسابداری، بهترین نرم افزار حسابداری کدام است؟ زیرا همانطور که گفتیم، به دلیل حساسیت بالای کار حسابداری، تخصص و دانش در آن حرف اول را می زند. کاربرانی که با این نوع سیستمها کار میکنند نیاز به دانش اولیه حسابداری خاصی ندارند و فقط با چند ساعت مشاهده برنامه میتوان به آن مسلط شد. همچنین با ایجاد دوره های کارآموزی می توان مهارتهای عملی دانش آموختگان حسابداری را ارتقا داد و دیدگاه دانشگاهیان و حرفه حسابداری را در خصوص توانایی عملی دانش آموختگان رشته حسابداری نزدیک نمود . این دوره حسابداری ویژه بازار کار رشت، توسط بهترین مدرسین استان گیلان تدریس خواهد شد و در طول دوره سعی میشود تمام تجربیات شخصی و کاری در زمینه حسابداری به کارآموزان انتقال داده شود. مجموعه فیلم های تهیه شده و آموزش ها بسیار کامل و جامع هستند و تمامی مباحث حسابداری که به بازار کار مربوط می شوند بدون اینکه نیازی به مراجعه شما به آموزشگاه باشد را ممکن می سازد. شرکت هوشمند نوین دارای سه نرم افزاری حسابداری است که برای مشاغل کوچک، متوسط و بزرگ طراحی شده است که به ترتیب نرم افزار حسابداری نوین4، نوین5 و نوین پلاس نام دارند.

همانطور که در بالا اشاره شد نرم افزار حسابداری هوشمند نوین دارای پکیجهای خاصی برای مشاغل بزرگ است. در گذشته برای امور حسابداری از سیستمهای دستی استفاده میشد. مشکل حسابداری دستی، زمانبر بودن و وجود خطاهای زیاد و حتی گاها ایجاد زیانهای جبرانناپذیر بود؛ به همین خاطر، بعد از سالها کم کم سیستمهای حسابداری بهوجود آمدند. امروزه بسیاری از مشاغل حتی مشاغل خانگی،کوچک و جزئی نیز شروع به استفاده از سیستمهای حسابداری کردهاند. اما تمام نیازهای حسابداری به جمع و تفریق و ثبت خرید و فروش ختم نمیشود. به بیان دیگر، این روش برای انجام پژوهشهایی بکار میرود که محقق در جست و جوی علت یا علل روابط معینی است که در گذشته رخ داده و تمام شده است. اگر صاحب چند کسب و کار مختلف هستید، ترجیح می دهید تمام حساب های مالی خود را در یک نرم افزار مدیریت کنید. پس استفاده از یک نرم افزار حسابداری خوب میتواند نقش زیادی در درستی و بیخطا بودن محاسبات ما داشته باشد. همانطور که پیشتر هم گفتیم، هر کسب و کار و هر کالا، نوع خاصی از نرم افزار حسابداری را نیاز دارد. نرم افزارهای حسابداری هلو یکی از پر استفادهترین و محبوبترین نرم افزارهای حسابداری در ایران است.

ما در هوشمند نوین برای تمامی این حوزهها نرم افزارهای جداگانهای با ماژولهای مرتبط و جامع ارائه دادهایم. در نتیجه با توجه به نوع کسب و کار خود، سیستم ها و امکاناتی که به آنها نیاز دارید را لیست کرده و هنگام خرید نرم افزار حسابداری به دنبال محصولاتی باشید که این امکانات را در اختیار شما قرار می دهند. خرید آنلاین این نرمافزارها بسیار سهل و آسان است و تنها به چند دقیقه زمان نیاز دارد. با آگاهی از میزان و زمان سفارش هر کالا، می توانید کنترل دقیقتری بر موجودی انبار داشته باشید؛ همچنین با آگاهی از کالاهای پرفروش و محاسبهی سود به تفکیک هر کالا، می توانید کالهای پرسود را شناسایی کنید و میزان سود شرکت را افزایش دهید. برخی از آنها برنامه های جداگانه ای را برای کارمندان ارائه می دهند که دارای ویژگی های محدودی مانند زمان ردیابی و ارسال رسید هزینه هستند. بر اساس ماده 105 قانون مالیات های مستقیم،جمع درآمد شرکتها و درآمد ناشی از فعالیت های انتفاعی سایر اشخاص حقوقی که از منابع مختلـف در ایران یا خارج از ایران تحصیل میشود، پس از وضع زیان های حاصل از منابع غیرمعـاف و کسـر معافیـت هـای مقـرر بـه استثنای مواردی که طبق مقررات این قانون دارای نرخ جداگانه ای می باشد، مشمول مالیات به نرخ بیست و پنج درصـد 25% خواهندبود.

شما میتوانید نرم افزار ما را به صورت کاربردی برای امور ساده و روزانه کسب وکار خود و یا به صورت محض و حرفهای برای مشاغل بزرگ، شرکتها و کارخانجات استفاده نمایید. در سالهای گذشته نرم افزارهای حسابداری رونق یافته و با قابلیتهای متفاوت و رنج قیمتهای گسترده در بازار ارائه شدهاند. تولید کنندگان، محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده اند که هر کدام امکانات و ویژگی های متعددی را ارائه می کند. به طور کلی آنچه برای نرم افزار آموزش حسابداری مقدماتی مورد نیاز شماست و شما را برای ورود به بازار کار آماده میکنهد در این دوره آموزشی به شما یاد داده میشود. بسیاری از نرم افزارهای حسابداری امکان تعریف چندین حساب در یک نرم افزار را به شما ارائه می دهند و نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای خرید نرم افزار حسابداری جداگانه ندارید. با یک اشتباه کوچک در محاسبات مالی و حساب کتابها تمامی موجودیها و دخل و خرج ما میتواند اشتباه شود. پیشنهاد مطالعه: درصورتی که در مورد حساب معین و کاربرد آن اطلاعاتی ندارید، حتما مقاله حساب معین چیست را مطالعه کنید. 

sahim6 بازدید : 85 پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 زمان : 10:13 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 367
  • بازدید ماه : 1,359
  • بازدید سال : 18,269
  • بازدید کلی : 41,053